shell omala s1 w

Shell

چرخ دنده های صنعتی و چرخ دنده های حلزونی در کارترهای دربسته. Shell Omala S1 W را می توان با نتایج خوبی در چرخ دنده های نسبتا فرسوده و چرخ دنده های حلزونی برای کاهش سایش بیشتر و کاهش دمای حمام روغن استفاده کرد. نمونه‌های معمولی گیربکس‌های کم‌سرعت در عملیات استارت/ایست مکرر هستند. روغن کاری سیلندرهای موتورهای بخار. مناسب برای روانکاری سیلندرهای موتورهای بخار که در دماها و فشارهای بالا کار می کنند. برای چرخ دنده های با بار زیاد و چرخ دنده های حلزونی، روغن هایی از نوع Shell Omala S4 WE توصیه می شود. برای گیربکس هایی با دنده های مستقیم و مارپیچ در کارترهای بسته، روغن های شل Omala ‘G’ توصیه می شود. برای گیربکس های هیپووئید در خودروها بهتر است از روغن های مناسب از نوع شل اسپیراکس استفاده شود.

Omala S1 W شل یک روغن معدنی تصفیه شده با ویسکوزیته بالا است که از روغن‌های چرب کمی تشکیل شده است. این روغن به ویژه برای روانکاری گیربکس‌های دنده کند در کارترهای بسته و برای چرخ دنده‌های دندانه دار و حلزونی مناسب است. همچنین برای روانکاری سیلندرهای موتورهای بخار که در دما و فشار بالا کار می‌کنند، توصیه می‌شود.

عملکرد، ویژگی‌ها و مزایای shell omala s1 w:

  • عمر طولانی روغن: Shell Omala S1 W دارای فراریت کم و مقاومت طبیعی در برابر تشکیل رزین و رسوبات کربن در دماهای عملیاتی بالا است تا از عملکرد خوب در طول فواصل نگهداری اطمینان حاصل کند.
  • محافظت در برابر سایش: در سرعت‌های عملیاتی کم، این روغن یک لایه روغن سخت تشکیل می‌دهد که به کاهش سایش کمک می‌کند.

مشخصات:

  • AGMA 9005-EO2 (CP)

بهداشت، ایمنی و محیط زیست:

  • بهداشت و ایمنی: راهنمایی‌های مربوط به بهداشت و ایمنی در برگه اطلاعات ایمنی مواد موجود است.
  • حفاظت از محیط زیست: Shell Omala S1 W 460 مستعمل را باید به محل جمع‌آوری مجاز ببرید و از تخلیه آن در زهکشی، خاک یا آب خودداری کنید.