Shell Heat Transfer Oil S2

Shell

روغن انتقال حرارت شل S2 مبتنی بر روغن‌های معدنی با دقت انتخاب شده و بسیار تصفیه شده است که به دلیل توانایی آنها در ارائه عملکرد برتر در سیستم‌های انتقال حرارت سیال بسته غیرمستقیم انتخاب شده است.

عملکرد، ویژگی‌ها و مزایای Shell Heat Transfer Oil S2:

  • فواصل نگهداری طولانی: این روغن بر پایه روغن‌های معدنی بسیار تصفیه شده تولید شده و در برابر ترک خوردگی، اکسیداسیون و غلیظ شدن مقاومت می‌کند. این ویژگی باعث افزایش عمر روغن می‌شود، به شرطی که گرمایش سیال به طور مؤثر و گردش پمپ به خوبی انجام شود.
  • راندمان سیستم: با ویسکوزیته کم، روغن انتقال حرارت Shell S2 سیالیت عالی و انتقال حرارت را در یک محدوده دمایی وسیع فراهم می‌آورد. فشار بخار پایین آن نیز به مقاومت در برابر ترک خوردگی کمک می‌کند و تشکیل محصولات تجزیه فرار را به حداقل می‌رساند.
  • خصوصیات ضد سایش: این روغن غیرخورنده و دارای حلالیت بالا است. این امر باعث می‌شود تا محصولات اکسیداسیون در محلول باقی بمانند و سطوح داخلی مبدل‌های حرارتی تمیز بمانند، که در نتیجه تشکیل رسوب کاهش می‌یابد.

روغن شل Shell S2 یک انتخاب ایده‌آل برای کاربردهایی است که نیاز به روغن انتقال حرارت با کیفیت بالا و عملکرد پایدار دارند.