SHELL ARGINA S3 40

Shell

Shell Argina S3 40 یک روان کننده میل لنگ چند منظوره برای موتورهای دیزلی با سرعت متوسط ​​با رتبه بالا از برند شل است که با سوخت های باقیمانده، مخلوط یا تقطیر کار می کنند. Shell Argina S3 40 دارای BN 30 است و برای شرایط تنش روغنی متوسط ​​طراحی شده است.

عملکرد، ویژگی‌ها و مزایای SHELL ARGINA S3 40

  • عمر طولانی روغن:
    Shell Argina S3 40 یک روغن BN 30 است که برای مقاومت در برابر اکسیداسیون و حفظ BN بهینه شده تا نیاز به شیرین‌سازی مکرر روغن را کاهش دهد. برای مشاوره دقیق‌تر و افزایش عمر روغن، با نماینده فنی شل تماس بگیرید.
  • محافظ موتور:
    این روغن دارای سطح بهینه شویندگی است که به تمیزی عالی میل لنگ، عرشه سوپاپ و پیستون‌ها کمک می‌کند. فرمولاسیون آن به منظور کاهش رسوبات در نقاط بحرانی مانند تاج زیر پیستون بهینه‌سازی شده است.
  • راندمان سیستم:
    Shell Argina S3 40 با فرمول شویندگی بالا و پراکندگی کم، آلاینده‌ها و آب را در جداکننده‌های گریز از مرکز به خوبی آزاد می‌کند. همچنین می‌توان از این روغن برای شارژ موتورهایی که قبلاً با دیگر اعضای خانواده Argina کار کرده‌اند، استفاده کرد، بدون نیاز به تعویض روغن فوری.

کاربردهای اصلی SHELL ARGINA S3 40

  • پیشرانه‌های صنعتی یا دریایی و موتورهای کمکی با سرعت متوسط که از روغن‌های سوختی باقیمانده استفاده می‌کنند و شرایط تنش متوسط روغن ایجاد می‌کنند.
  • این روغن در موتورهای جدیدتر با عمر کمتر از ۱۰ سال و مصرف روغن بیشتر از ۱ گرم در کیلووات ساعت و در شرایطی که فاکتورهای بار کمتر از ۸۵٪ باشد، استفاده می‌شود.
  • سوخت‌های با گوگرد کمتر از ۳٪.

Shell Argina S3 40 همچنین برای چرخ‌دنده‌های کاهش موتور دریایی و سایر برنامه‌های کشتی که به روان‌کننده‌های تخصصی نیاز ندارند، مناسب است.

مشخصات و تأییدیه‌ها

Shell Argina S3 40 توسط Wartsila و MAN Energy Solutions تأیید شده است.