shell tellus s2 vx

Shell

سیالات Shell Tellus S2 VX، هیدرولیک‌های با کارایی بالا هستند که بر پایه روغن‌های پایه گروه II تولید می‌شوند. این سیالات به طور خاص برای ارائه حفاظت و عملکرد فوق‌العاده در دماهای متنوع طراحی شده‌اند. ویژگی‌های بی‌نظیر آن‌ها باعث مقاومت در برابر شکست حرارتی و مکانیکی می‌شود، که این امر آنها را برای تجهیزات سیار و کاربردهای دیگر که در معرض دامنه وسیعی از دماها قرار دارند، ایده‌آل می‌کند. با این ویژگی‌ها، Shell Tellus S2 VX به بهبود کارایی و عمر سیستم‌های هیدرولیکی کمک می‌کند.

عملکرد، ویژگی‌ها و مزایای shell tellus s2 vx:

  • عمر طولانی سیال:

صرفه‌جویی در تعمیر و نگهداری: مایعات شل Tellus S2 VX با مقاومت در برابر شکست حرارتی و شیمیایی به افزایش فواصل نگهداری تجهیزات کمک می‌کنند. این امر هرگونه تشکیل لجن مضر را به حداقل می‌رساند و قابلیت اطمینان و تمیزی سیستم را بهتر می‌کند. سیالات Shell Tellus S2 VX همچنین در برابر رطوبت پایداری خوبی دارند که عمر طولانی سیال را تضمین می‌کند و خطر خوردگی و زنگ‌زدگی را به‌ویژه در محیط‌های مرطوب یا مرطوب کاهش می‌دهد. اصلاح‌کننده‌های ویسکوزیته پایدار با برش بالا به به حداقل رساندن تغییرات در خواص سیال در طول عمر مفید سیال کمک می‌کنند.

  • محافظ سایش برجسته:

Tellus S2 VX برای پاسخگویی به نیازهای سیستم‌های هیدرولیک در آینده، از جمله افزایش عملکرد فشار شدید در تست FZG طراحی شده است (FLS 11 در ISO VG 32). همچنین عملکرد بسیار خوبی را در Denison T6H20C (نسخه‌های خشک و مرطوب) و Eaton Vickers 35VQ25 سخت نشان می‌دهد. سیالات Shell Tellus S2 VX می‌توانند به اجزای سیستم کمک کنند تا دوام بیشتری داشته باشند.

  • حفظ راندمان سیستم:

فیلترپذیری عالی و عملکرد بالا جداسازی آب، انتشار هوا و ویژگی‌های ضد کف همگی به حفظ یا افزایش کارایی سیستم‌های هیدرولیک کمک می‌کنند. بهینه‌سازی ویژگی‌های اصطکاک نیز به کاهش اثرات مضر لغزش چوب کمک می‌کند. تعداد ذرات تمیزی روغن ISO 4406 20/18/15 یا بهتر (اندازه‌گیری‌شده در نقطه پر کردن) به کاهش تأثیر آلاینده‌ها بر مسدود شدن فیلتر کمک می‌کند و هم عمر فیلتر را افزایش می‌دهد و هم محافظت از تجهیزات را افزایش می‌دهد. سیالات Shell Tellus S2 VX برای کنترل استثنایی کف و انتشار هوای عالی برای تسهیل انتقال نیروی هیدرولیک کارآمد و به حداقل رساندن اثرات سیال و تجهیزات ناشی از کاویتاسیون که می‌تواند عمر سیال را کوتاه کند، فرموله شده است.