SHELL Mysella S3 S

Shell

Shell Mysella S3 S یک روغن از برند شل با کیفیت با کارایی بالا است که برای استفاده در موتورهای ۴ زمانه با جرقه زنی که به روغن خاکستر متوسط ​​نیاز دارند یا از گازهای ترش مانند دفن زباله، گاز زیستی یا فاضلاب به عنوان سوخت استفاده می کنند، ترکیب شده است. Shell Mysella S3 S همچنین برای موتورهایی مناسب است که به طور سنتی به روغن خاکستر متوسط ​​برای محافظت از محل نشستن سوپاپ سرسیلندر نیاز دارند. Shell Mysella S3 S نسل جدید موتورهای گازی ثابت طراحی شده برای مطابقت با قوانین نوظهور محدود کننده انتشار NOx و موتورهایی که از آخرین فناوری سوزاندن ناب یا پاک استفاده می کنند را برآورده می کند.

Shell Mysella S3 S یک روغن موتور گازی با خاکستر متوسط است که برای موتورهای گازی مشتعل با جرقه طراحی شده و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون و نیتراسیون دارد. این روغن به طور خاص برای موتورهایی که از گازهای ترش یا دوگانه سوز استفاده می‌کنند، مناسب است.

ویژگی‌ها و مزایای SHELL Mysella S3 S:

  • عمر طولانی روغن: با سطح بالای TBN، اسیدها را خنثی کرده و محافظت بیشتری در برابر خوردگی حتی در حضور گازهای ترش فراهم می‌کند.
  • محافظت از موتور: فرمولاسیون با خاکستر متوسط، به افزایش عمر سوپاپ‌ها کمک کرده و با کاتالیزورهای انتشار موتورهای مجهز سازگار است.

کاربردهای SHELL Mysella S3 S:

  • موتورهای گازی با جرقه که نیاز به روغن خاکستر متوسط دارند.
  • موتورهای دوگانه سوز با سوخت آزمایشی دیزل و موتورهای گازی که از گازهای ترش استفاده می‌کنند.

تاییدیه‌ها:

  • تاییدیه از INNIO Jenbacher، MAN، Rolls Royce، و Waukesha.