اول روانکار سار | نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

نویسنده مدیر 2019/04/22 11:53:56 0 نظر

معرفی شرکت اول روانکار سار، صاحب امتیاز برند SAR Lubricants در ایران

فعالیت شرکت

شرکت اول روانکار سار در عرصه تولید و تامین انواع روانکارهای صنعتی و محصولات مرتبط در سراسر کشور و منطقه با تکیه بر تخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا منطبق با استانداردهای داخلی و بین المللی فعالیت دارد.

 

 

اول روانکار سار به عنوان صنعتی اقتصاد محور و با بکارگیری دانش فنی و استانداردهای شرکت سار لوبریکنتس، محصولات خود را در کشور تولید و توزیع می نماید. در حال حاضر برند سار لوبریکنتس به عنوان تولید کننده تخصصی انواع گریس و روغن صنعتی، خود را مطابق با استانداردهای سطح اول اروپایی و فناوری روز جهان عرضه می کند.

 

بیان ماموریت شرکت

تکیه بر اصل کیفیت در تولید و عرضه ی انواع روانکارهای تخصصی در بازارهای داخلی و کشور های خاورمیانه با قیمتی رقابتی از اهداف و سیاستهای مهم این شرکت می باشد.

 

 

چشـم انـداز

حضور در جمع ده شرکت برتر توزیع و تولید کننده روانکارهای صنعتی و خودرویی در کشور طی هفت سال آینده با محوریت ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان مبتنی برکیفیت و استانداردهای روز جهان از اهداف بارز اول روانکار سار می باشد.

 

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی

 

بدینوسیله ازجنابعالی دعوت می گردد در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مورخه 11 لغایت 14 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 41B ، غرفه 2151 برگزار می شود، بازدید به عمل آورید.

 

نظر خود را بیان کنید